onsdag 4 maj 2016

Idag och och idag och första maj

Det känns som om jag står stilla i all typ av möjlighet att utvecklas, och jag vet att jag gör det för att jag aldrig har energi till någonting. Jag har ingen aning om hur saker ska lösa sig framöver, men jag låter händerna vandra över tangenterna och orden får väl bli samma dammiga som förut. Men jag är inte samma person. Jag försöker bevisa det för alla andra och mig själv; det tycks inte nå utanför mitt huvud, utanför mig.
Stötte på I i lördags, det kändes. Det är över nu och alla är på andra sidan av saker. Mitt fel är allt som är. Det är okej antar jag. Tydligen vill folk tro på en sida för att göra det enkelt. Jag vet att jag inte gjort mer fel än I, och det är jobbigt att vara ensam i det. Men så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar